KERN Global Language Services presenteert innovatieve update voor de KERN RSI VoiceApp™

KERN Global Language Services presenteert met trots de nieuwste functie van haar innovatieve KERN RSI VoiceApp™: een digitaal rondleidingssysteem.

Deze functie biedt nieuwe mogelijkheden voor meertalige rondleidingen en evenementen en versterkt de positie van KERN op het vlak van technologische innovaties.

Toekomstgerichte oplossing voor internationale evenementen

De KERN RSI VoiceApp™ is ontworpen als digitale oplossing voor simultaan tolken op afstand en heeft als doel de complexiteit en de kosten van traditionele tolkdiensten te minimaliseren en deze eenvoudig toegankelijk te maken. Aanvullende apparatuur is overbodig: een smartphone en een headset zijn voldoende om realtime een professionele vertolking te ontvangen. Hierdoor kan KERN een efficiënt, duurzaam en kosteneffectief alternatief voor traditionele lokale tolkdiensten aanbieden, zodat uw informatie zonder taalbarrières toegankelijk is voor een internationaal publiek.

Toekomstgerichte ontwikkeling: een nieuwe dimensie voor meertalig leiderschap

Dankzij de nieuwe update zorgt KERN ervoor dat de RSI VoiceApp™ ook als digitaal rondleidingssysteem gebruikt kan worden. Dit zorgt ervoor dat bedrijven geen andere apparatuur meer nodig hebben voor meertalige rondleidingen - een smartphone is al voldoende. De RSI VoiceApp™ is dan ook de ideale oplossing voor rondleidingen in een fabriek, stad of een bedrijf, evenals live-evenementen, beurzen en nog veel meer.

Ongeëvenaarde voordelen en functionaliteit

Het digitale rondleidingssysteem van de RSI VoiceApp™ markeert een aanzienlijke vooruitgang op het gebied van tolktechnologie. Het organiseren van efficiënte, inclusieve en milieuvriendelijke rondleidingen en evenementen in verschillende talen wordt hiermee makkelijker dan ooit tevoren.

De voordelen in één oogopslag:

• Gebruiksgemak: Eenvoudig te gebruiken met een smartphone en een headset.
  • Flexibiliteit en gemak: Biedt een handige oplossing voor het organiseren en uitvoeren van meertalige rondleidingen en evenementen.
  • Technische ondersteuning: Voortdurende technische ondersteuning zorgt ervoor dat rondleidingen en evenementen probleemloos verlopen.
  • Meertalig: Vertolking in maximaal 15 talen, ideaal voor een internationaal publiek.
  • Toegankelijk: Maakt deelname van meertalige groepen aan rondleidingen en evenementen eenvoudig.
  • Milieubewust:  Tolken hoeven niet langer af te reizen naar de locatie en werken op afstand met de virtuele consoles. Dit vermindert de ecologische voetafdruk van uw evenement.

Voortdurende inzet voor innovatie en klanttevredenheid

KERN Global Language Services streeft naar voortdurende vernieuwing van technologieën en diensten om daarmee toekomstgerichte oplossingen op maat te ontwikkelen in samenwerking met klanten. Door feedback van klanten te integreren in het ontwikkelingsproces, biedt KERN oplossingen die perfect zijn afgestemd op de eisen van internationaal opererende bedrijven. Hiermee wordt de rol van KERN als onmisbare partner in de wereldwijde communicatie wederom bevestigd.