KERN B.V. wint award "Digital Champion - Bedrijven met Toekomst"

De erkenning als "Digital Champions 2024" benadrukt de leidende rol van KERN B.V. op het gebied van digitalisering, technologie en innovatie.

In een recent onderzoek van ServiceValue in opdracht van Focus Money werd KERN B.V. bekroond als toonaangevende aanbieder in de taaldienstensector met de award "Digital Champion - Bedrijven met Toekomst".

KERN B.V. overtuigt met baanbrekende innovaties in de taaltechnologie, zoals de RSI VoiceApp™ voor realtime tolken via smartphone of AI-ondersteunde vertaaltechnologieën, zoals MT4client™. Deze technologieën ondersteunen de toewijding van KERN B.V. om echte meerwaarde voor haar klanten te creëren met innovatieve oplossingen, die leiden tot aanzienlijke procesoptimalisatie, kostenbesparingen en tijdwinst.

"We zijn er trots op dat we worden erkend als 'Digital Champion - Bedrijven met Toekomst'. Deze prijs is een beloning voor het harde werk van ons team en onze visie om de manier waarop mensen en bedrijven communiceren te transformeren met behulp van technologie”, aldus bestuurslid Dr. Thomas Kern. "Het bevestigt onze toewijding om voortdurend te investeren in digitale innovatie om niet alleen aan de behoeften van onze klanten te voldoen, maar deze zelfs te overtreffen."

KERN B.V. beschouwt deze award als een drijfveer om het voortouw te blijven nemen op het gebied van digitale transformatie en om oplossingen te ontwikkelen die taalkundige en culturele uitwisseling voor bedrijven vergemakkelijken in een steeds meer verbonden wereld.

In het uitgebreide onderzoek werden meer dan 12.300 bedrijven uit verschillende sectoren onder de loep genomen om de bedrijven eruit te filteren die toonaangevend zijn op het vlak van digitalisering en de bijbehorende technologieën en innovaties. Het doel van DEUTSCHLAND TEST is om de beste bedrijven in de sector te onderscheiden en in de kijker te zetten voor hun baanbrekende projecten en oplossingen die actief bijdragen aan digitale verandering.